Přírodovědný projekt

27. 9. 2021

Pozorování ekosystému rybník

Přírodovědný projekt

Jaká je kvalita vody v rybníku a proč člověk tento rybník vybudoval? Jaký význam má rybník pro okolní přírodu? Na tyto otázky se snažili odpovědět žáci 7. A a 7. C při projektovém dni s názvem Reportáž z přírody. Během projektu se učili novým dovednostem: například kam v rybníku nejlépe zanořit cedník, aby v něm uvízlo nejvíce druhů bezobratlých, nebo jak s pomocí určovacího klíče určit, co jsem to ulovil. Údaje pak museli zanést do tabulky a vypočítat biotický index, s jehož pomocí lze stanovit kvalitu vody. Také rozpoznat připravené vodní a mokřadní rostliny a najít, kde kolem rybníka rostou, nebyl lehký úkol. Vrcholem projektu bylo vytvoření krátké reportáže od rybníka a její prezentace před třídou. Shodli jsme se na tom, že natočené reportáže byly zábavnější než ty přečtené.

Používáme soubory cookies

Tyto webové stránky používají soubory cookies a další sledovací nástroje s cílem vylepšení uživatelského prostředí, zobrazení přizpůsobeného obsahu a reklam, analýzy návštěvnosti webových stránek a zjištění zdroje návštěvnosti.

nastavení